Kimmietid

juni 17, 2011

Jag hade nog gått och lagt mig....

....idag har varit en av de mest stressfulla arbetsdagar jag haft. Jag var på jobb före sju imorse för att reda upp en massa lösa trådar som det var total deadline på idag. Min kollega var ledig på förmiddagen för att gå på skolavslutning med sina barn. Jag visste att det skulle bli jobbigt när hon frågade mig om det var ok med mig men jag ville inte neka henne detta. Förmiddagen var så stressig att jag kunde ha brutit ihop om inte jag fått allt till att löpa relativt smidigt. När det första och största problemet var avklarat kändes det underbart men även resten av dagen var full av stress och utmaningar. Om jag hade haft ensamfredag (om inte sonen varit hemma) så hade jag nog tagit en dusch och lagt mig när jag kom hem - så trött var jag. Nu är sonen hemma - han har jobbat idag han också och kände inte för att gå någonstans ikväll så vi hämtade hem burgare till middag och nu blir det soffslappande resten av kvällen för mig.

Sedan har det hänt fina saker också idag, en kollega som jag tycker jättebra om gick på semester redan nu och hade köpt sommarpresent till mig (så gulligt), vi delar bokintresset så hon hade köpt en bok till mig som vi pratat om och som jag inte läst. Dessutom lite choklad att mumsa på när jag läser =). (Då blir man glad!)

Nu önskar jag er en underbar helg, själv hoppas jag på mycket sömn och trevligt umgänge i helgen (dock inte samtidigt =)

2 Comments:

  • At 2011-06-17 22:38, Anonymous Anonym said…

    Då ska väl de super, super, super stressigaste dagarna vara avklarade för denna gången - eller?

    Tycker du inte jag är trevlig när jag sover :P

    /Hossan

     
  • At 2011-06-18 17:00, Blogger Kimmie said…

    Jodå de värsta bör vara över för ett tag nu men oj vilka högar det finns =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter