Kimmietid

maj 31, 2011

Underbar middag

Vi har precis ätit middag och det var så vansinnigt gott. Jag hade köpt laxfilé från Findus och de var av otrolig kvalite - det är stor skillnad på dem tycker jag, till detta svensk färskpotatis och Romsås. Sonen suckade och stönade av välbehag ungefär på det sätt han bara annars gör när det ligger en rejäl biff på tallriken. Nu är vi mätta och nöjda =)

Imorgon är det Onsdag (låtsasfredag) och det känns lyxigt att ha en extra ledig dag sådär mitt i veckan på Torsdag, sen jobbar jag halvdag på fredag så det blir som lite minisemester nästan.
Imorgon eftermiddag ska jag iväg och träffa chefen en stund också, information om lönen.
Det lär inte bli något stort påslag men bättre lite än inget =).
Jag lär aldrig komma ikapp vad jag tjänade på mitt förra jobb men sånt är livet, tyvärr insåg jag inte då att jag hade en riktigt bra lön - otacksamma människa =)

Hoppas ni har en bra kväll!

2 Comments:

  • At 2011-06-01 08:29, Anonymous Helga said…

    Trist det där med lönen, men som sagt det är ändå skönt att ha ett jobb. Jag älskar också lax med romsås - kan tänka mig att ni njöt!

     
  • At 2011-06-01 20:15, Blogger Kimmie said…

    Helga: Laxen var superb! =). Lönen kom upp ett litet snäpp i varje fall - bättre än inget.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter