Kimmietid

maj 10, 2011

Träff med vänninor

....det blir det imorgon kväll. Då ska jag hem till en väninna, det är det lilla gänget med tjejer som jag gått i skolan ihop med -ska bli jättekul att ses! Lustigt nog bor hon ca 3 minuters promenad från mitt jobb men jag ska iväg på möte imorgon eftermiddag och sticker sedan hem och fräschar till mig lite innan vi ska dit. Blir hämtad av en annan väninna och får skjuts, skönt!

Ikväll har vi grillat hamburgare här hemma, de blev lite väl stora och jag är helt proppmätt efter att ha ätit en burgare =) - sonen lyckades så klart klämma två och känner sig lagom mätt.
Dessa tonårskillar kan då sannerligen äta =)
Varmt som bara den var det att stå vid grillen, 28 grader på uteplatsen och så då en varm grill till det. (Hela eftermiddagen och kvällen har jag solen rakt på min uteplats =)

6 Comments:

  • At 2011-05-11 08:26, Anonymous Helga said…

    Oj, det var värme det! Låter skönt om det inte är för varmt där på uteplatsen. Har du markis eller parasoll??

    Ha kul med väninnorna...

     
  • At 2011-05-11 16:48, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jag har parasoll - ett par stycken =)

     
  • At 2011-05-11 17:43, Anonymous Pisan said…

    Hoppas ni får en riktigt härligt kul och underbar kväll! Kram! ♥

     
  • At 2011-05-14 08:44, Anonymous Anonym said…

    Meeen jag är ju helt off med vad som händer märker jag :(

    Hoppas att ni hade kul!!! :D

    /Hossan

     
  • At 2011-05-17 22:06, Blogger -Nena- said…

    Synd att värmen försvann och hoppas den snart är tillbaka igen.

    Hoppas att du hade en trevlig kväll.

     
  • At 2011-05-18 20:17, Blogger Kimmie said…

    Tack för alla kommentarer

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter