Kimmietid

april 18, 2011

En underbar dag - såklart =)

Så var det måndag igen och såklart vaknar man till strålande solsken och klarblå himmel!
Nåja, jag ska inte gnälla allt för mycket, på lunchen gick jag och två kollegor ut och satte oss i solen och bara njöt av livet - vi behöver sol och värme. Det var rätt lugnt på jobb idag och kvällen har varit skön. Jag ser så mycket fram emot 4 dagars helg - det var länge sedan jag var ledig något mer än bara vanlig helg och det behövs nu känns det som =)

Hoppas solen har hälsat på hos er också.

3 Comments:

  • At 2011-04-19 18:27, Anonymous Helga said…

    Det är ju ljuvligt nu! Synd att jag jobbar hela påsken... skulle gärna också haft 4 dagar ledigt då ;)

     
  • At 2011-04-20 01:49, Anonymous -Nena- said…

    Hoppas verkligen att vädret håller i sig nu till påsk.
    Skönt att du har möjlighet att komma ut lite på lunchen och njuta av solen.

    Passar på att önska dig en skön påsk redan nu också.

     
  • At 2011-04-22 11:43, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det är ljuvligt med lite extra ledighet!

    Nena: Det ser lovande ut med vädret.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter