Kimmietid

april 10, 2011

Härlig helg

Denna helgen har varit rätt perfekt! Fredagskvällen hos väninnan var jätterolig - hade ont i magen när jag kom hem efter att ha skrattat så mycket. Vi fick underbar mat och gott vin!
Igår hade vi en skön hemmadag, jag tvättade på morgonen, bytte gardiner och dammsög och gjorde lite nytta. Sonen och jag hjälptes åt att ta upp utemöblerna till uteplatsen vi har helt fantastiskt väder nu. På kvällen grillade vi det blev grillspett och majskolvar supergott.

Även idag är det strålande solsken, jag har varit ute och gått en runda - fått lite motion - det har varit för lite av den varan på sista tiden men det kan nog gå lite lättare om vi får behålla solen.
Nu har jag precis blivit klar med att stryka tvätten och ikväll ska jag göra kyckling till middag, det är flera år sedan jag köpte en hel kyckling sist och lagade till den i ugnen men ikväll blir det så. Man har blivit bekväm och köper oftast kycklingfilé men det kan nog bli gott såhär med.

Hoppas ni har haft en lika skön helg som vi =)

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter