Kimmietid

mars 17, 2011

Snart är det helg igen

Otroligt nog så har det redan hunnit bli Torsdagkväll! Full rulle på jobb gör att dagarna bara försvinner och när kvällen kommer är jag trött. Bloggandet glöms då bort tyvärr.
Har haft mycket tid själv på jobb de senaste veckorna pga kollegans barn som varit sjuka och då får man jobba för två. Inte mycket att göra åt men trött blir man.
Kvällarna har varit väldigt smidiga vad gäller matlagning tack vare att jag planerade hela veckans mat förra helgen, jag ska försöka göra det inför nästa vecka också. Ikväll blev det pasta med köttfärssås. Ikväll fick jag ett ryck och bakade Kärleksmums också nu på kvällen, mycket uppskattat av sonen. Nu sitter jag här i soffan och bara slappar =)

Förresten Nena, jag kan av någon anledning inte kommentera hos dig vet inte vad som händer.

4 Comments:

  • At 2011-03-18 08:51, Anonymous Helga said…

    Fy vad tufft att jobba för två så mycket - inget bra! Vi lagar extra mat hela tiden eftersom sonen praktiserar terminen ut på ett bygge. Då ska det ätas rejält redan på förmiddagen...

     
  • At 2011-03-18 15:53, Anonymous Pisan said…

    Förstår att du blir trött av så mkt jobbande. Kärleksmums är min favorit, det var dock länge sen jag bakade det. Önskar dig en fin helg! Kram! ♥

     
  • At 2011-03-18 16:42, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det blir lite mycket ibland men det är inte så mycket som man kan vänta med på denna arbetsplats.

    Pisan: Trött är jag men nu är det helg =)

     
  • At 2011-03-20 20:45, Anonymous -Nena- said…

    Det är tufft att jobba för två, förstår att du är trött när det är kväll.

    Märkligt att du inte kan kommentera, hoppas att det fixar sig men nu vet jag i alla fall ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter