Kimmietid

mars 01, 2011

Grattis till Hossan

Som idag har födelsedag! Idag firar hon med närmsta familjen och imorgon så kommer hon hem till mig för att firas - då blir det middag här och present såklart =)

Min dag idag har varit så intensiv och stressig att jag inte ens orkar försöka berätta om den, morgondagen lär inte bli så mycket bättre. Onsdag imorgon så då är jag ensam om det hela - det finns mycket att reda ut - massor att göra och så ska jag följa med chefen på möte på eftermiddagen så en del timmar går bort till det. Skönt då att ha en trevlig kväll att se fram emot =).

2 Comments:

  • At 2011-03-02 08:08, Anonymous Helga said…

    Vad roligt för Hossan att ha en sån god vän som firar hennes födelsedag!

     
  • At 2011-03-02 09:18, Blogger Hossan said…

    Men aaawwww så gullig du är!
    Fast det visste jag ju redan :P
    Fulllständigt glömt bort att kolla bloggar igår. Hade fullt upp på FB ;) Ses ikväll!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter