Kimmietid

februari 19, 2011

Surt sa räven

Man kan inte få som man vill varje vecka, men min favorit ikväll åkte just ut =(.
Låten jag vill lyssna på även efter festivalen är Sebastian Karlssons låt - sen tyckte jag att Eric Saade hade en kul låt - men inget jag skulle välja att njuta av hemma om det inte var fest.
Sebastian har jag gillat sedan han var med i Idol - gillar hans sångstil, lite Bowie över honom.
I övrigt så sjöng några falskt och det är lite trist i så stora sammanhang.

Bäst hittills är fortfarande Swingfly - så här långt är det min vinnare!



5 Comments:

  • At 2011-02-20 19:00, Anonymous Helga said…

    Jag gillade iofs Saade, men hade hellre sett Sebastian än Varga iaf...

     
  • At 2011-02-20 19:26, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jag gillade också Saade men jag hade inte köpt skivan.

     
  • At 2011-02-21 00:08, Blogger Hossan said…

    Och jag öppnade inte ens teven.... :S

     
  • At 2011-02-21 18:14, Anonymous -Nena- said…

    Såg med ett halvt höga eller kanske man ska säga hörde med ett halvt öra.
    Gillade också Sebastians låt.
    Saades låt fastnade lätt i huvudet.

     
  • At 2011-02-21 20:52, Blogger Kimmie said…

    Hossan: =)

    Nena: Ja, att höra är väl viktigast =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter