Kimmietid

februari 04, 2011

Nu är fredagen här

Ensam hemma och njuter av lugnet. Hade tid i tvättstugan när jag kom hem och det är skönt att ha det avklarat så slipper jag det imorgon.
De senaste två dagarna har varit helt "crazy" på jobb - kan inte berätta så mycket utan att avslöja lite för mycket om vad mitt arbete är men det händer väldigt mycket hela tiden. Man är lite på tå hela tiden och redo för nästa grej och idag har de kommit i en strid ström. Något jag lärt mig om mig själv sedan jag började på detta jobbet är att jag har ett lugn som jag inte visste att jag hade.
Jag funkar rätt bra i dessa situationer som jag aldrig varit i förr, när jag på intervjun sa att jag var stresstålig hade jag ingen aning om vad jag skulle få uppleva =), jag vet nu att jag kan påstå detta om jag hamnar på framtida intervjuer och veta att det är 100% sant =).
Stortrivs gör jag fortfarande och det här kan jag tänka mig att göra länge. Så har vi som vanligt haft jättekul i vårt rum där vi är ett gäng som funkar väldigt bra ihop.

Oavsett hur bra jag trivs så behöver jag verkligen helgerna bl.a till att bara vara.
GI-dieten har inte gått sådär jättebra de senaste dagarna men jag har undvikit onödigheter i varje fall.


3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter