Kimmietid

januari 19, 2011

Mitt i veckan

Onsdag idag, känns som Torsdag vilket är lite irriterande - bättre när man är förvirrad på andra hållet =). Idag har jag som de flesta Onsdagar börjat jobba lite tidigare och då också slutat lite tidigare, så det blev några ärenden på vägen hem. Sedan har jag druckit min "delikata" pulvershake och det även om det är lite trist och givetvis inte har gjort någon stor skillnad så känns det skönt i kroppen. Imorgon ska jag äta vanlig mat igen, fast nyttig sådan. Har redan planerat och ser fram emot Kycklingfilé som jag tänkt göra grönsaker i ugnen som tillbehör till. Vill ha en mysig middag ihop med sonen innan han sticker till sin pappa på fredag.
Sedan blir det nog i varje fall lite fuskande med kosten i helgen men det gör inget, det har tagit rätt lång tid att lägga på mig så då kan det ta tid att få bort några kilon också.

Nu ska jag nog titta på något en stund och sedan väntar sängen. God Natt!

3 Comments:

  • At 2011-01-20 03:03, Anonymous Anonym said…

    Åhh jag önskar att jag också kunde komma igång :S
    /Hossan

     
  • At 2011-01-20 09:02, Anonymous Helga said…

    Jag tror det är bra att ta tid för viktinedgången så håller det längre sen... jag gick ju ner 10 kilo maj-okt och har lyckats hålla det. Har gått ner 1 kilo till trots julen...

     
  • At 2011-01-20 17:05, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Man ska hitta lusten bara, det kommer =)

    Helga: Det är säkert klokt att ta det lugnt - sen gillar jag mat för mycket för att svälta mig också.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter