Kimmietid

januari 06, 2011

En decimeter till

Massor av snö och mer kommer det hela, hela tiden - jag är SÅ LESS!!

Skönt att det är en helgdag så att man slipper desperat försöka hitta någon buss som klarar av att ta sig fram. Lustigt egentligen att bussarna i Sverige inte tål kylan. Om det hade varit i något varmt land hade jag accepterat det men lite löjligt är det väl ändå =)

Idag har jag varit på ICA och det blir allt vad jag ska ut idag, det blir hemmamys dag istället.
Har tvättid klockan 16,00 också och eftersom varken jag eller sonen känner för att gå ut så ska jag passa på att tvätta våra jackor och halsdukar.

2 Comments:

  • At 2011-01-06 19:45, Anonymous Helga said…

    Vi valde väl den dummaste dagen av alla att göra det vi skule göra idag. Kolla min blogg... kram och ha en skön kväll!

     
  • At 2011-01-08 11:51, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ingen bra utomhusdag!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter