Kimmietid

december 24, 2010

GOD JUL!!

Julafton är här och vi har en väldigt vit jul =).
Hossan var här igår och vi hade en trevlig kväll med lite god mat och dryck och gav varandra julklappar. Julklappar fick jag också på jobb, en stor låda med mat och en fin stor Amaryllis-bukett.

Idag har jag just packat ner alla julklappar som ska med till min syster i kassar och vi blir hämtade klockan 14,15 av min svåger sedan ska vi åka och hämta sonens pappa också innan vi åker hem till dem. Vi ska spela julklappsspelet också så jag har två småsaker som jag ska slå in innan vi ska iväg. Så får vi hoppas att det inte är allt för komplicerat att ta sig hem efter firandet eller att någon av gästerna hoppar över julsnapsen och kör bil så vi kan hänga på. Har redan läst att det kommer att bli svårt med taxi-bilar ikväll.

I vilket fall som helst så önskar jag er alla en helt underbar jul med mycket härligt umgänge och god mat och kanske ett besök av tomten =)

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter