Kimmietid

december 14, 2010

Blandad meny

Ikväll har det blivit restmiddag, jag har ätit köttbullar och sonen har ätit gulaschgryta. Inget jobb att fixa middag + att vi blev av med lite rester som var för litet för att räcka till två och för mycket för att jag skulle vilja ha med dem som luncher.
Dagen idag har varit fullt upp som vanligt, jag har kunnat cykla till jobb måndag och tisdag men det är riktigt kallt och ruggigt. Väl hemma drog jag direkt iväg till ICA och hoppas nu att jag ska ha handlat hem allt som behövs ett tag framöver.

Hoppas ni har det bra i kylan!

4 Comments:

  • At 2010-12-14 19:19, Anonymous -Nena- said…

    Skönt att bli av med lite rester ibland.
    Vi håller också på att "tömma frysen"

    Kallt är det ja brrr

     
  • At 2010-12-15 17:32, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det måste rensas lite ibland =)

     
  • At 2010-12-16 10:57, Anonymous Pisan said…

    Det är skönt att slippa laga mat ibland, rester är ju perfekt. Ha en fin torsdag! ♥

     
  • At 2010-12-16 18:34, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Enkelt och bra! Hoppas du har det bra du med

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter