Kimmietid

december 05, 2010

Andra ljuset tänt

Andra advent. Idag har vi haft en skön och avkopplande dag. Sonen har haft en kompis här och jag har bara varit hemma och haft det lugnt och skönt. Vi har gjort chokladdoppade marsipanbollar, tvätten har blivit struken, jag har läst och tittat på film och kopplat av.
Kvällens middag blev lövbiff till sonens glädje =).

Imorgon ska sonen nog sova över hos sin pappa, hans pappa bor närmare skolan så han tänkte slippa några bussresor. Jag ska eventuellt vara ledig på Tisdag, inte helt säker ännu beror på hur det ser ut på jobb - jag ska till tandläkaren på Tisdag eftermiddag och med snön så kommer det att ta evigheter att trassla med bussar så om det går så tar jag ledigt och ägnar kanske förmiddagen åt julklappsinköp innan jag ska till tandläkaren. Får se det ser ut på jobb imorgon.

Hoppas ni har en skön Söndagskväll!

2 Comments:

  • At 2010-12-06 08:58, Anonymous -Nena- said…

    Låter som ett bra sätt att hålla söndag på.
    Det där med bussar kan vara en massa pyssel och trix för att få det att fungera.

    Önskar dig en bra måndag!

     
  • At 2010-12-07 18:00, Blogger Kimmie said…

    Nena: Hoppas du haft en bra start på veckan du med.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter