Kimmietid

november 30, 2010

Förkylning i kroppen

Är seg som bara den ikväll, och frusen. Har snutit mig en hel del idag men inte värre än att jag är igång. Dagen har varit jätteaktiv, började lära mig fler nya arbetsuppgifter som var kul men en hel del jobb. Har sedan haft fullt upp hela dagen som avslutades med att jag var med två av min chefer på ett möte som protokollförare.
Bussresan hem vara inte kul alls, första bussen kom nästan i tid - nästa skulle ta så lång tid att jag gick den sträckan istället. Efter detta blev det ICA och sedan lättlagad middag. Nu ska jag förbereda lite inför morgondagen, börjar ju extra tidigt på Onsdagar så då ska allt vara redo.

4 Comments:

  • At 2010-11-30 23:00, Anonymous -Nena- said…

    Hoppas att det inte blir något av förkylning, att den bara försvinner i kylan.
    Krya på dig!

     
  • At 2010-12-01 00:46, Anonymous Anonym said…

    Krya på dig! Attans vad kallt det är!

    Såg foto på M och A i katalogen - ingen av dem såg ut som jag mindes dem?!

    /Hossan

     
  • At 2010-12-01 10:17, Anonymous Helga said…

    Aj då, inget kul att bli sjuk. Hoppas du klarar dig...

     
  • At 2010-12-01 16:38, Blogger Kimmie said…

    Nena & Helga: Känner mig ungefär likadan idag så inte sämre i varje fall =)


    Hossan: Jag har inte bytt ut dem så det är de =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter