Kimmietid

november 20, 2010

Äntligen utsövd

Härlig start på Lördagen! Vaknade vid halvåtta och blev lite sur för jag ville verkligen sova mer.
Låg och läste en stund och somnade sedan om - vaknade vid 10,30. Härligt!
Att stiga upp och känna sig utvilad och nöjd var verkligen härligt. Fylld av energi som jag kände mig så satt jag igång att putsa alla fönster. Det är ju advent nästa helg och i veckan går det inte att putsa fönster för det är alldeles mörkt när man är hemma och jag vill gärna ha ljustakarna uppe på fredagkväll.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta tag i dammsugning eller om jag ska färga håret först.
Svåra beslut =). Eventuellt kanska jag tar hårfärgningen imorgon istället.
Ikväll kommer Hossan och vi ska äta en förhoppningsvis god middag tillsammans och snacka en massa. Har köpt ryggbiff som jag ska fixa till, är lite tveksam på hur länge den ska steka har inte gjort det på väldigt länge med det kan jag säkert få tips om på internet.

Hoppas ni får en härlig Lördag!

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter