Kimmietid

november 14, 2010

Ny dator

Här sitter jag vid min nya laptop, saknar min gamla ändå men är glad för den nya!
Det känns väldigt annorlunda med tangenter och allt men jag gissar på att jag är van inom en vecka =).

Sonen har kommit hem från sin pappa och tråkigt nog så mår han inte alls bra, får väl se hur han känner sig imorgon. Han vill helst inte stanna hemma från APU:n men har man feber ska man inte jobba så vi får väl se om sömn hjälper.

Nu ska jag fixa lite till med min nya fina dator, hittills är det bara virusprogram som installerats så det finns lite mer att greja med.

Ha en skön Söndagskväll!

2 Comments:

  • At 2010-11-15 11:40, Anonymous Helga said…

    Då har du lite att göra med den ny laptopen... Kul med lite nytt!

    Hoppas sonen kvicknade till så han kunde gå på APU:n...

     
  • At 2010-11-15 17:42, Blogger Kimmie said…

    Helga: Mycket att greja med.
    Nä, tyvärr fick han stanna hemma vi får hoppas på imorgon istället.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter