Kimmietid

oktober 31, 2010

Bakat

Började förmiddagen med att baka idag, har nu gjort tårtbotten två inför nästa helg. Nu ligger den i frysen tillsammans den jag bakade i veckan så var det fixat.
Efter detta har jag slappat lite med en bok och sedan varit på ICA och handlat.
Nu har jag precis strukit tvätten och är klar med dagens sysslor.
Ska såklart laga middag ikväll men det är ett bra tag tills dess. Nu ska jag ta mig en dusch och sedan ha det lugnt och skönt ett tag, allt är fixat med sonens presenter de ligger inslagna och färdiga i garderoben.
Tycker man känner av att man fått en extra timme - skönt! Ska försöka sätta mig och tänka ut middagar för veckan som kommer, det underlättar att ha planerat detta.

Ha en fin Söndag.

4 Comments:

  • At 2010-10-31 20:41, Anonymous -Nena- said…

    Ja denna gången har vi också tyckt att det känts att man fått en extra timme.

    Visst är det lättare om man har lite middagsplanering för veckan, det brukar vi också försöka ha.

    Ha en skön början på veckan.

     
  • At 2010-11-01 16:49, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack, ha det skönt du med.

     
  • At 2010-11-01 23:12, Anonymous Pisan said…

    Vad duktig du är som planerar veckans middagar. Sånt är jag inte bra på. Jag tycker att jag är mycket tröttare nu när vi ändrat på klockan, man vill ju gå och lägga sig kl 8....
    Ha det gott! Kram! ♥

     
  • At 2010-11-02 18:34, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Nja, jag försöker planera veckans middagar - ibland lyckas jag ibland blir det som det blir =).

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter