Kimmietid

oktober 19, 2010

Kväll och Tisdag

Har varit ett par superaktiva dagar på jobb och trötta kvällar efter det.
Ikväll har jag varit och handlat och sedan lagat Bulgarisk Korvgryta, det blev mycket mat så vi ska ha det imorgon också. I affären hade de plockat fram en hel del julsaker och det känns nästan lite overkligt att det är på gång.
Mest tänker jag på att det ju faktiskt finns en chans att jag efter nyår kan vara utan jobb igen. Hoppas ju på att det inte ska bli så men det är en verklig risk.
Jag vet att de vill ha mig kvar men beslutet fattas inte av de som sett mig jobba, surt! Nåja, hoppet finns kvar och jag hoppas jag får besked snart.

Hoppas ni har haft en bra start på veckan.

3 Comments:

  • At 2010-10-20 09:36, Anonymous Helga said…

    Usch vad jobbigt att inte veta hur det ska bli... Hoppas det ordnar sig på bästa sätt!

     
  • At 2010-10-20 11:09, Anonymous Pisan said…

    Förstår att det inte är någon höjdare att det kanske är slut på jobbet snart. Hoppas du får vara kvar. Ska hålla både tummar och tår!!! :-) Önskar dig en fin onsdag vännen! KRAMIZAR! ♥

     
  • At 2010-10-20 17:04, Blogger Kimmie said…

    Helga & Pisan: Det är supertrist speciellt som jag trivs så bra och vet att de trivs med mig - det är nackdelen med att jobba på ett superstort ställe, de som tar de största besluten vet jag inte ens vem de är =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter