Kimmietid

oktober 05, 2010

Nya kunskaper

Kursen idag gick bra, lärde mig några nya saker och det är alltid nyttigt.
Ikväll så har jag storhandlat och tror att jag har hemma det mesta vi behöver för resten utav veckan, det blir nästan alltid något man glömt.
Snart ska jag slänga mig på sängen och ligga där och titta på en film tänkte jag, är trött ikväll och ska upp extra tidigt imorgon igen så det kan vara lagom sysselsättning. Är lite förkyld känner jag och har snorat och nyst en hel massa.
Imorgon är det också dags att följa med på möte med jobb och tydligen är det ett möte till senare i veckan. Mycket sådant som kommer med att jobba på ett ställe med många anställda, på mitt förra jobb tog vi en kaffepaus då alla samlades och tog upp sådant som behövdes =).

Nu ska jag gå och välja vilken film jag känner för, har fått hem 2 styck från Lovefilm.

3 Comments:

  • At 2010-10-06 09:53, Anonymous Helga said…

    Mysigt med en bra film efter en lång arbetsdag!

     
  • At 2010-10-06 11:02, Anonymous -Nena- said…

    Kul att lära sig lite nytt och nyttigt.

    Hoppas att det inte blir mer av förkylningen.
    Vad blev det för film?

     
  • At 2010-10-06 17:27, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jätteskönt! En bra film och en kopp te blev det.

    Nena: Inte fel med nya kunskaper.
    Filmen hette "Äntligen midsommar" och var ok, en del gapskratt och en del deppigheter - en svensk film.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter