Kimmietid

september 28, 2010

Kväll igen

Ja, klockan är ju bara 17,15 men jobbdagen är avklarad och jag har också hunnit med att gå till ICA och handla hem en del. Stötte på min systerson på gården här hemma när jag på väg till affären, trodde såklart att han var på väg till oss (han och sonen delar sitt stora dataintresse så jag trodde de skulle fixa något) men så var det inte. Han är rörmokare och var hos en granne i arbetet.

Arbetsdagen har flutit på bra idag, har varit full rulle och väldigt mycket ljud och sorl omkring mig så nu är det skönt och tyst här hemma. Imorgon är det börja-tidigt dag igen och på kvällen ska jag besöka pratkamraten i deras nya hus så det ska bli kul. Hoppas ni har en fin kväll - nu ska jag gå och fixa lite med middagsmaten.

3 Comments:

  • At 2010-09-29 09:36, Anonymous Helga said…

    Ja, då får systersonen "röra" på sig en hel del då ;) Ursäkta det dåliga skämtet... Ha en härlig dag!

     
  • At 2010-09-29 13:05, Anonymous -Nena- said…

    Efter mycket ljud är det väldigt skönt med lite tystnad runt om en.
    Hoppas du får en trevlig kväll hos pratkamraten.

     
  • At 2010-09-29 16:38, Blogger Kimmie said…

    Helga: Fniss, det får han nog!

    Nena: Väldigt skönt med tystnad efter en hel dag med mycket ljud.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter