Kimmietid

september 21, 2010

Idol på TV

Sitter här och tittar på idol samtidigt som jag tittar in här. Sonen mår lite bättre idag och planerar att gå till skolan imorgon. Han hade rejäl otur igår - tappade sin laptop i golvet och efter allt släpande fram och tillbaka varje dag så gick skärmen såklart sönder här hemma. Detta är en skol laptop så det lär bli dyrt. Vi har i varje fall skrivit på att vi kommer att betala 2000,- om den behöver bytas ut. Han har mailat med it-ansvarig på skolan som tror det ska gå att byta skärmdelen för kanske halva priset. Jag förväntar mig det värsta så får vi se hur det går.

Själv känner jag av att jag har förkylning i kroppen men det har inte direkt blivit sämre. Imorgon börjar jag extra tidigt som alltid på onsdagar så jag ska försöka komma i säng relativt tidigt. Sömn är bra medicin.

2 Comments:

  • At 2010-09-22 08:47, Anonymous Helga said…

    Nej, det var ju inte så kul! Trista utgifter... hoppas det går att deala. Dottern har också en skol-laptop... Hon får vara försiktig nu då.

     
  • At 2010-09-22 17:23, Blogger Kimmie said…

    Helga: Nä, det är trista pengar som man kunde gjort något roligare för. Vi får väl se hur det blir.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter