Kimmietid

september 17, 2010

Hemma om

Hemma en liten stund efter dagens arbete, ska ta mig en dusch och försöka sminka mig lite pigg =). Sen är det iväg igen för min första fest med nya jobbet.
Kan bli spännande, från vad jag hört blir vi runt 50-60 personer och det är en hel del jämfört med vad jag är van vid. Blev tillfrågad av en kollega om jag ville komma hem till henne först och ta ett glas vin men vi kom fram till att det nog får bli en annan gång annars blir det lite väl stressigt eftersom festligheterna börjar vid 19.00. Har ingen aning om vad jag ska förvänta mig inför kvällen.

Sonen är just nu hos sin pappa och skulle sedan hem till en kompis och vara där ikväll. Sonens pappa tyckte väl att det var lite trist eftersom de bara ses varannan helg men så blir det väl mer och mer nu när han är så pass stor.

Hoppas ni får en mysig fredagskväll!

2 Comments:

  • At 2010-09-17 17:40, Anonymous Anonym said…

    Hoppas att du får det kul på festen! :)

    /Hossan

     
  • At 2010-09-17 19:02, Anonymous Pisan said…

    Hoppas du får det riktigt trevligt på festen! Du får rapportera om den i morgon här inne :-) Kram! ♥

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter