Kimmietid

september 07, 2010

Idag var jag lite pinsam =)

Jag lyckades på fullt allvar gå vilse på jobb =), snacka om töntigt!
Nåja, några fick sig ett gott skratt när jag kom in genom huvudentrén efter att ha tagit mig ut genom en sidodörr för att det blev lättare att hitta rätt från utsidan av byggnaden. Jag är så fånig! De hotade med att sätta en GPS på mig.
Imorgon är det dags att börja extra tidigt igen och så blir det även på fredag, 2 dagar då jag är solo på avdelningen.

Men nu ska jag först titta på första avsnittet av årets Idol - ska bli kul!

4 Comments:

  • At 2010-09-07 23:37, Anonymous Anonym said…

    Det är sånt som förgyller dagen - åtminstone för kollegorna ;)

    /Hossan

     
  • At 2010-09-08 16:45, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Precis de skrattade fortfarande lite åt det idag =)

     
  • At 2010-09-08 17:56, Anonymous Nena said…

    *fniss*
    Det låter faktiskt som något jag skulle kunna ha gjort också.
    Snällt att du underhöll kollegorna en stund i alla fall =)

     
  • At 2010-09-08 18:20, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, det får man väl bjuda på =) - till mitt försvar är byggnaden jättestor och allt se likadant ut överallt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter