Kimmietid

september 01, 2010

Nu är jag hemma

Dagen har gått jättebra, jag var ensam på avdelningen igen idag därför skulle jag börja tidigare. Nu kändes det inte som vecka 2 på jobbet där allt var förvirrande och konstigt, nu kunde jag fixa det mesta som dök upp och detta utan att känna mig jagad och stressad. Mycket är det men en liten gnutta mer kunskap hjälper jättemycket. Mötet jag var med på gick också bra, blev presenterad av chefen som - Helt rätt kvinna på helt rätt plats, det gjorde mig jätteglad !! När man kämpar stenhårt för att göra ett bra jobb är det riktigt skönt att känna sig uppskattad. (Medveten om att det lät skrytsamt, men jag blev väldigt glad när hon sa så och vill dela med mig av min glädje).

Det var sjukt jobbigt inatt däremot, jag har sovit ca 4,5 timmar. Jag är så idiotiskt lättväckt och det skulle naturligtvis dyka upp ljud som var ovana just inatt. Det har blivit många koppar starkt kaffe idag =)

7 Comments:

  • At 2010-09-01 19:16, Anonymous -Nena- said…

    Vad härligt.
    Förstår att du vill dela med dig av glädjen och jag tycker inte alls att det är skrytsamt.
    Kul att få höra sådant.

    Hoppas du får sova gott i natt då utan konstiga ljud.

     
  • At 2010-09-01 20:05, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack Nena, jag vill inte skryta men blev så glad att när hon var så snäll och uppskattande att jag bara måste berätta för någon =)

     
  • At 2010-09-01 23:18, Anonymous Annica said…

    Klart man ska vara glad o berätta att man är uppskattad på jobbet man fått med de orden du fick.
    Det är inget skryt utan det visar bara att de valde den rätta personen bland sina sökande.
    Grattis!!!

     
  • At 2010-09-02 17:17, Blogger Kimmie said…

    Annica: Tack Annica, vill inte vara skrytsam men när man blir riktigt glad så vill man berätta det.

     
  • At 2010-09-03 14:32, Anonymous Anonym said…

    Gott att höra och sant är det med!!!

    /Hossan

     
  • At 2010-09-03 15:26, Anonymous helga said…

    Vad underbart att få så fina vitsord av chefen!! Grattis och trevlig helg!

     
  • At 2010-09-03 17:20, Blogger Kimmie said…

    Helga och Hossan: Tack, vad snälla ni är =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter