Kimmietid

augusti 29, 2010

Morgonpromenad

Det var härligt idag att komma iväg ut på en promenad direkt på morgonen, jag måste försöka ta mig tid till att röra på mig. Vi har fint väder idag och jag njöt av rundan. Nu har jag slängt ihop en Salami och spenatpaj som står i ugnen, tnkte att det kan vara bra att ha något färdigt att ta med till jobbluncher.
Sonen sover fortfarande och han kommer nog att undra varför det luktar mat när han stiger upp =).

Vädret höll sig fint igår och jag kunde grilla, det går mot höst och man får passa på nu när vädret är bra.
I eftermiddag blir det kalasdags, systersonen och hans flickvän har ju köpt hus och det ligger inte i Malmö (mer hus för pengarna utanför storstaden) så vi ska åka med min syster och svåger dit. Vi blir hämtade vid halvfyra tiden så nu finns det lite tid till att både slappa och fixa lite innan dess.
 
Hit Counter
Free Counter