Kimmietid

augusti 20, 2010

FREDAG!

Så härligt! Älskar känslan.... dagen har varit stressig men kul. Jag börjar känna igen en del ansikten och börjar kunna sätta ihop namn med ansiktena.
Sen är stället så stort att jag blir helt snurrig när jag springer runt i korridorerna =) - en av mina chefer har berättat att han kände sig totalt "lost" under sina första veckor och det hjälper lite - då är det inte bara jag =)
Bara en gång tidigare i livet har jag haft så mycket folk omkring mig på en arbetsplats och det var på mitt första jobb när jag precis gått ut skolan så det var länge sedan.

Förstår inte riktigt vad jag kan ha sagt till dem på intervjun som gör att de tycks tro att jag kan lösa en massa saker med en gång, jag misstänker att min förra chefs referenssamtal ligger till grund för detta. Härligt att få så stort förtroende men det sätter också press på mig, jag vill inte göra någon besviken.

Nåja, nu ska jag försöka släppa jobbtankarna ett par dagar och njuta av helgen.
Ska ge mig iväg till festivalen vid 17,30 och träffa Hossan vid 18-tiden, sonen är också där med 3 kompisar men chansen att vi stöter på varandra är nog inte så stor det brukar vara väldigt mycket folk.

Ha en härlig helg!!
 
Hit Counter
Free Counter