Kimmietid

augusti 19, 2010

Ibland är världen liten

Sköter en del inköp på jobb och skulle idag ringa och göra en beställning.
När jag presenterar mig med namn och firmanamn så får jag i örat - Nä men lägg av!! Jag såg nog rätt förvånad ut där jag satt - tills jag insåg att ordermottagaren jag fått i luren var min gamla kollega och vän "pratkamraten" - det var ju bara för lustigt =). Ibland känns världen rätt liten.

Imorgon är det fredag och det ska bli härligt, hoppas det inte regnar för Hossan och jag ska göra ett litet besök på Malmöfestivalen.

5 Comments:

  • At 2010-08-19 18:57, Anonymous Anonym said…

    Helt sjukt ju!!! =D

    /Hossan

     
  • At 2010-08-19 22:49, Anonymous -Nena- said…

    Ja ibland är den bra liten.
    Vi har just kommit fram till att M´s nya kompis pappa är en gammal kompis till maken.

    Håller tummen att det inte regnar.
    Ska ha ett gäng tjejer här som ska sova i husvagnen så de vill ju kunna vara ute också.

     
  • At 2010-08-20 06:35, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Visst är det.

    Nena: Lustigt, hoppas tjejerna får kul.

     
  • At 2010-08-20 10:11, Anonymous Helga said…

    Hahaha... det var ju verkligen lustigt!!

     
  • At 2010-08-20 16:34, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja, vi blev båda rätt förvånade =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter