Kimmietid

augusti 12, 2010

Fredag imorgon

Härligt! Jag har suttit och skrivit min lista över sådant som måste göras i helgen och den fylls på hela tiden. Behöver färga håret, måste köpa present till sonens kusin - vi ska dit på kalas på tisdag. Ska kolla efter något par skor (inte akut) har massor av skor men de flesta har rätt höga klackar - jag tror jag behöver något par som kanske har en liten klack men samtidigt är praktiska.
Behöver fixa någon sorts nyckelband eftersom jag under dagarna jämt har med mig nycklar och det vore nog bättre att samla dem än att ha dem i handen.

Utöver detta så är tvättid inbokad och ett varv med dammsugaren kan nog behövas - jag njuter av att (i varje fall just nu) fått tillbaka vardagen. Jag njuter av att komma hem och känna att nu har jag jobbat och nu kan jag koppla av.
Sen är jag just nu absurt trött och känner inte för att göra något vettigt med min fritid men det kommer ... =)

4 Comments:

  • At 2010-08-13 01:32, Anonymous Anonym said…

    Det är ju så det ska vara! Nöjd med utfört arbete och sen är det ens egen lediga tid :)

    Längtar själv efter att få komma tillbaka till livet - det mer normala alltså

    Kram /Hossan

     
  • At 2010-08-13 09:39, Anonymous Helga said…

    Vad du har mycket att göra och tänka på nu !!! Den här helgen kommer du säkert att njuta extra mycket av!

     
  • At 2010-08-13 15:21, Anonymous Pisan said…

    Kan tänka mig hur trött och sliten du kommer att känna dig när du kommer hem nu på em. Första arbetsveckan på länge. Det tar på krafterna - både de fysiska och mentala. Tycker det är så roligt att du äntligen fick ett nytt jobb efter alla ansökningar du skrivit :-)Önskar dig en fin helg! KRAM!

     
  • At 2010-08-13 17:09, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Precis, det känns tillfredställande.

    Helga: Ja, nu är det skönt med helg.

    Pisan: Man blir verkligen mycket tröttare nu i början än vad man är annars efter en jobbdag.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter