Kimmietid

augusti 06, 2010

Fredag

Det är fredag och det känns som fredag =). Att jobbet startar på Måndag morgon är såklart anledningen till detta. Jag ska städa och feja rejält denna helg och har börjat så smått med att förbereda och damma i mitt sovrum, en hel drös med växter står i badkaret och har fått en rejäl dusch.
Fick ett snällt e-mail från en före detta kollega som också hjälpt mig som referens där han önskade lycka till på Måndag, omtänksamt =)
Sonen ska så småningom iväg till sin pappa och ha helg där så ikväll blir det solokväll, kanske börjar jag rota i garderoben så jag har koll på var mina mer ordentliga kläder finns - har haft en väldigt slapp klädstil det senaste halvåret =).

3 Comments:

  • At 2010-08-07 12:57, Anonymous Anonym said…

    Bra att vara sysselsatt :)

    /Hossan

     
  • At 2010-08-07 15:43, Anonymous Helga said…

    Sjysst fd kollega :)

    Kan tänka mig att man undrar vad man ska ta på sig... Då är jag glad att jag bär uniform på jobbet ;)

     
  • At 2010-08-07 16:46, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Absolut

    Helga: Snällt tyckte jag med. Kläderna är nog inget problem det är bara att man snabbt tappar vanan när man mest går omkring i t-shirt och byxor/shorts härhemma =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter