Kimmietid

augusti 01, 2010

Ikväll kommer han hem

En vecka har gått rätt snabbt, sonen kommer hem ikväll och det ska bli härligt att träffa honom. Jag var lite snurrig ett tag och gick och funderade på vad jag skulle laga för god middag idag men så kom jag på att de landar på Kastrup vid 19-tiden ikväll så han lär väl knappast vara hemma förrän närmare 21 så om han vill ha något alls lär det väl bara bli några mackor.
Jag har i varje fall varit på ICA och laddat upp med en massa mjölk och annat som det har behövts mycket mindre mängder av under den gångna veckan.
Nu ska jag ta mig en dusch och sedan blir det nog boken en stund.

2 Comments:

  • At 2010-08-01 20:14, Anonymous -Nena- said…

    Ja middag vid 21 kan ju bli lite sent ;)
    Här har scouten kommit hem och det blev grillat.

     
  • At 2010-08-01 21:42, Blogger Kimmie said…

    Nena: Han dök upp lite efter åtta =).

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter