Kimmietid

juli 23, 2010

Rundtur på nya stället

Så har jag varit och skrivit på papperna och ser nu fram emot att börja det nya jobbet om ett par veckor. Fick en liten rundtur också och kommer antagligen att gå vilse som en galning i början, det är ett stort ställe =).
Efter detta besök har jag varit i gång med att ringa och tacka nej till det andra temporära jobbet som jag redan hade fått sedan tidigare, meddela arbetsförmedlingen och en drös andra instanser. Så har jag varit och handlat lite har lovat sonen att vi ska äta Tacos ikväll - det var jättelängesedan eftersom jag blev så vansinnigt trött på det - men ikväll blir det nog gott.
Också fick jag ett kul samtal, vår nya TV blir levererad ikväll - så bra.
Jag var lite orolig att den skulle komma nästa vecka när inte sonen är hemma, det är en 40 tums TV och jag kan behöva lite hjälp att få ut den ur lådan och sätta den på plats.

2 Comments:

  • At 2010-07-23 20:12, Anonymous -Nena- said…

    Ibland behöver man taccos uppehåll för att det ska bli gott igen ;)

    Skönt och kul att ni får/fick tv´n idag och att du får hjälp med den.

    Ha en fin helg!

     
  • At 2010-07-23 20:19, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, nu var det gott igen =)
    Jättekul med TV:n hade varit svårt att få den på plats själv.

    Ha en fin helg du med.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter