Kimmietid

juli 19, 2010

Min måndag

Ännu en härlig dag med skönt sommarväder. Började min dag med en tvättid och sedan en inköpsrunda på ICA. Finns inga jobb att söka men det är väl kanske inte så konstigt nu mitt i största semesterperioden.
Har sedan varit på biblioteket och återlämnat ett par lästa böcker och lånat ett par nya. Hade tänkt gå ut och gå också men jag är så väldigt trött idag så jag spar det tills imorgon.
Blir nog inte så mycket mer aktivitet idag, ska laga mat såklart det ska bli panerad torsk med potatis och remouladsås - enkelt och gott =)

2 Comments:

  • At 2010-07-19 22:45, Anonymous Pisan said…

    Vi har inte haft lika tur med vädret som ni idag. Här har det varit grått och lite regn. Hade dock fint väder hela förra veckan när vi var i Degeberga. Jösses vad fint det är i Skåne! Tror jag ska flytta dit :-D
    KRAM!!

     
  • At 2010-07-20 11:19, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Här är det fortfarande lika fint - nästan otroligt väder.
    Vad kul att du hade det bra i Skåne, du är så välkommen som ny skåning =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter