Kimmietid

juli 11, 2010

Kan man flytta in på ICA

Har just varit på ICA och handlat lite, funderade på om man kanske kunde flytta in några dagar där - helt underbart svalt och skönt var där.
Jag har ju bott i ett klimat som var så här varmt i stort sett hela tiden men skillanden låg i att man där hade luftkonditionering överallt när man var inomhus, då är hettan inte besvärande, då kan man sova bra och slipper vakna varje dag med huvudvärk. Jag gick och la mig först vid klockan 2 inatt och då var det fortfarande nästan 25 grader på uteplatsen och 28 inomhus.
Jag vet att jag är gnällig men jag hatar att inte känna mig fräsch, har precis tagit dagens första dusch får se om det blir en eller två till idag.
Nu ska jag sätta fläkten på högsta blås och sätta igång med stryktvätten.
 
Hit Counter
Free Counter