Kimmietid

juli 06, 2010

Inte en fullständig sopa

Blev kontaktad av min före detta chef (den bra chefen som gick i pension) och han i sin tur hade blivit uppringd av stället jag var på intervju imorse - då var jag väl inte en fullständig sopa på intervjun för då hade de knappast brytt sig om att kolla mina referenser. Han hade som vanligt spridit tjocka lager av beröm över mitt yrkeskunnande och sa att de lät imponerade =).
Det är inte så att han ljuger men han brer nog på litegrann och det är jag tacksam för.

Den gamla kollegan kom förbi och jag fick mina papper och vi snackade en stund, fick berättat lite om hur det ser ut på kontoret nu och det lät inte som något ställe man skulle må bra av att vara på - gänget som varit med länge trivs inte.

2 Comments:

  • At 2010-07-07 19:48, Anonymous Annica said…

    Håller tummarna för att de blev imponerade och anställer dig!
    Och du...Ha en fortsatt bra sommar i värmen som är.
    Läser ofta här men skriver så sällan kommentarsvar numera

     
  • At 2010-07-08 07:57, Blogger Kimmie said…

    Annica: Tack Annica, ha en härlig sommar du med =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter