Kimmietid

juli 01, 2010

Godaste muffinsen någonsin

Dagen började med en tvättid - när detta var klart så var jag ute en cykeltur i det vackra vädret. Det är verkligen en otrolig sommar vi har just nu.
Fick ett ryck och bestämde mig för att baka något och tänkte att muffins kunde passa bra - både enkelt och gott. Gick in på sidan dagensmuffin.se och där hittade jag ett recept som jag ville testa "Chokladhavremuffins". Jag är väldigt förtjust i havregryn så det lät rätt och det var det! Enligt sonen godaste muffinsen någonsin =). Beskrivningen var - En blandning mellan chokladboll, kladdkaka och muffins. Så är ni sötsugna så rekommenderar jag det receptet annars finns det hur många muffinsrecept som helst på den hemsidan.

Ikväll ska det grillas igen, har köpt hem Spareribs och majskolvar.
 
Hit Counter
Free Counter