Kimmietid

juni 22, 2010

Redo

Idag har jag varit och skrivit på papper för det temporära jobbet som jag fått, börjar inte förrän i slutet av Augusti men de tänkte visst ha lite semester innan dess =). Så nu är jag redo, men det är rätt långt dit.

Sonen kom hem efter sin övernattning hos en kompis bara för att duscha, byta om och ge sig iväg igen - nu skulle han iväg på en träff med sina gamla klasskamrater från nian. Kul att de håller kontakten.

Imorgon blir jag hämtad redan på morgonen för att åka med pratkamraten till hennes stuga så då är jag ute och far större delen utav dagen, hoppas bara vi får fint väder eftersom vi planerat skogspromenad och sedan lunch och mys på deras terrass efteråt.

2 Comments:

  • At 2010-06-22 16:29, Anonymous -Nena- said…

    Kul att sonen fortfarande har kontakt med gamla klasskamrater.

    Jag hoppas att ni får en riktigt härlig dag i morgon och att sommarvädret är med er.

     
  • At 2010-06-22 17:33, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, det blir inte så ofta (förutom via datorn) men det är kul att de träffas.

    Vi hoppas på det, hoppas ni får det fint också.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter