Kimmietid

juni 16, 2010

Läggdags

Blir lite senare kvällar nu, sonen sitter uppe halva nätterna men det försöker jag undvika. Jag envisas med att stiga upp i någorlunda anständig tid - vill jag sova riktigt länge så blir det på helgen. Känner att jag behåller någon form av struktur när jag stiger upp/duschar/äter frukost på morgonen.
Nu när sonen är ledig ställer jag klockan på 8.00 - det är sovmorgon det med om man ser till vilken tid jag steg upp när jag jobbade.

Idag har varit en skön dag! Har varit utomhus mycket och haft det härligt.
Sonen hittade två snygga tröjor på "Brothers" (den och Stadium är hans favoritbutiker) - de hade dessutom en "specialare" med 100,- rabatt när man köpte två så han var nöjd. Vi har njutit av jordgubbar med glass under eftermiddagen och sedan "snaskat" på härligt goda körsbär framför TV:n.

3 Comments:

  • At 2010-06-17 10:10, Anonymous Helga said…

    Det är nog klokt att göra så och behålla lite rutiner.

    Nu tar jag en sommarpaus - hoppas vi hörs sen igen!

    Trevlig sommar!

     
  • At 2010-06-17 13:51, Anonymous -Nena- said…

    Blir lätt att man vänder dygnet.
    Jag har gjort det lite men försöker få tillbaka det på rätt håll.

     
  • At 2010-06-17 14:37, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ha en skön paus, klart vi hörs sedan. Ha det härligt!

    Nena: Blir så jobbigt när man ska vända tillbaks det =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter