Kimmietid

juni 11, 2010

Både glad och missnöjd samtidigt

Jag fick det tillfälliga jobbet, börjar i slutet av Augusti! Den biten är kul, men sen är jag missnöjd med att även detta jobb är skitdåligt betalt. Lite bättre än det andra som jag klagade om igår men riktigt dåligt.
Jag tar det ändå, det blir lite bättre än a-kassan och jag vill verkligen jobba -
jag fortsätter så klart att leta annat ändå hela tiden och hoppas på att något bättre dyker upp. Om inget annat blir jag en erfarenhet rikare =)

5 Comments:

  • At 2010-06-11 20:26, Anonymous -Nena- said…

    Hoppas att det dyker upp ett annat jobb under sommaren.

     
  • At 2010-06-12 12:10, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jag hoppas också på det, men annars så är det i varje fall något. Jobbet i sig verkade rätt kul.

     
  • At 2010-06-13 09:56, Anonymous Annica said…

    Håller tummarna att du hittar nåt bättre betalt inom kort.
    Och det ska naturligtvis vara ett bra jobb man trivs med också.

     
  • At 2010-06-14 18:14, Anonymous Helga said…

    Om inte annat mår man säkert bättre när man har ett jobb. Du kan ju fortsätta söka andra jobb under tiden, Grattis till jobbet!

     
  • At 2010-06-15 17:20, Blogger Kimmie said…

    Annica: Det är bättre än inget.

    Helga: Precis och det ser bra ut i papperna om man lyckas hålla sig sysselsatt så gott det går =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter