Kimmietid

juni 08, 2010

Trista nyheter men ändå en bättre dag

Fick besked idag att jag inte går vidare till fler intervjuer där jag var så intresserad av jobbet. Det är en lite speciell branch och de hade fått sökande som jobbat inom den tidigare. Eftersom det inte fanns någon direkt tid att lära upp utan man skulle hoppa rakt in så är det såklart enklare för dem - trist för mig - men det var väl helt enkelt inte meningen. Min chans kommer väl så småningom - får se detta som bra övning.

Om man bortser från detta så har dagen varit bättre än igår, bättre väder gjorde att jag varit ute och cyklat. Idag blev det en runda till stadsbiblioteket.
Har också varit på ICA också har jag tvättat. Aktivitet hjälper.

5 Comments:

  • At 2010-06-08 20:59, Anonymous -Nena- said…

    Tråkigt att du inte gick vidare men som du skriver så kommer nog snart ditt jobb.

    Idag var det verkligen bättre väder och komma ut och få lite luft är skönt.

     
  • At 2010-06-09 08:51, Anonymous Annica said…

    Skit också men det är som sagt bara o bita ihop och gå vidare. Hoppas annat dyker upp snabbt som är ditt som du kommer trivas på.
    Ha det gott i sommarvärmen

     
  • At 2010-06-09 09:56, Anonymous Helga said…

    Typiskt! Men du gick väldigt långt och det visar ju att du är kanonbra! Bra för ditt självförtroende att det gick så passbra ändå! Kram!!

     
  • At 2010-06-09 11:19, Anonymous Pisan said…

    Nä! Vad tråkigt att de inte fattade att du var bäst för jobbet...
    Önskar dig en fin onsdag, regnar det hos er också? KRAM!

     
  • At 2010-06-09 11:55, Blogger Kimmie said…

    Alla: Tack för snälla kommentarer och aklt stöd! Ni är härliga!

    Det är bara att tjura en liten stund och sedan ta sig i kragen och kämpa vidare.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter