Kimmietid

juni 04, 2010

Fredag igen

Imorse var det en glad son som steg upp sådär outhärdligt tidigt, sista morgonen han ska jagas upp så tidigt. Hans slapp dessutom cykla till praktikplatsen - hade blivit lite svårt med en stor tårta =) - hans pappa hade lånat en firmabil så det blev en lugn start på dagen. Imorgon får han sova ut ordentligt också har han bestämt med en kompis sen, han har knappt orkat/hunnit med att träffa folk under dessa två veckor.

Själv är jag bortbjuden imorgonkväll, ska till min syster och svåger. De ska ha en liten sommarfest med midsommarmat faktiskt. Det är så att de kommer att vara utomlands under midsommarhelgen och de ville inte missa allt det goda. Sonen var givetvis också välkommen om han ville, det ville han inte =).

Har tagit min halvkalla dusch (sista dagen ska det vara som det problemet finns) och ätit frukost och nu ska jag gå till ICA och handla hem lite gott inför helgen.
Vet inte vad jag ska hitta på för middag tills ikväll?

Ha en jättefin fredag!
 
Hit Counter
Free Counter