Kimmietid

juni 03, 2010

Ny dag - ny spis

Det var verkligen snabb service jag fick, jag ringde imorse eftersom problemet hade blivit värre efter att jag mailat dem angående spisen och efter ca 1 timme ringde det på dörren och de tittade på min trasiga spis. Jag hade turen att de hade en ny extra stående så jag fick den på en gång. Det är inte någon nyare tjusig modell utan likadan som min gamla - men det är stor skillnad för den är ny och oerhört fräsch.
Skönt när det kan lösa sig så snabbt och lätt.

I övrigt har jag ringt och pratat med en f.d kollega, jag har min förra chef som referens och behövde en till och han ställde gladeligen upp så det var skönt eftersom de från det tillfälliga jobbet jag var på intervju för ville kolla mina referenser. Nu ska jag bara lyckas få tag i min f.d chef också han är jämt ute och far och jag har lämnat meddelande på hans mobilsvar så hoppas han hör av sig snart.
Han har sagt att han ställer upp men vill gärna bli förvarnad innan.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter