Kimmietid

maj 31, 2010

Hemma igen och trött i huvudet

Det kändes som om det gick rätt bra, man vet ju aldrig helt säkert vad de vill ha.
Pustade ut rejält när jag kom ut därifrån, två personer som bombaderade mig med frågor under ca 50 minuter. Man blir trött i huvudet av det. De ska intervjua en massa men jag är glad att jag i varje fall kommit så här långt - det är ett jobb som kräver en hel del men mycket av det är sådant som jag gjort förut. Vi får väl se hur det går, om jag går vidare så blir det ytterligare intervjuer, inom ett par veckor vet jag om jag fortfarande är med i leken.

Om man kunde få ett nytt jobb som dessutom hade varit ett kliv uppåt så hade det varit rätt kul att berätta det för mitt gamla jobb =) - chansen är väl inte alldeles så där jättestor, det är inom en för mig helt ny och annorlunda branch.

Nu ska jag fixa med vår middag, sonen ska äta Enchiladas som är över sedan igår så jag har en ugnspannkaka i ugnen till mig.

6 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter