Kimmietid

maj 27, 2010

Ny dag

Igår hände i stort sett ingenting, därför blev det inget bloggande. Det blev bara en cykeltur, plockande av ogräs (nu igen, var kommer allt ifrån), och bok på uteplatsen. Idag har jag hittills fått iväg ännu en ansökan och om en stund tänkte jag ge mig iväg ut, får se om det blir cykel eller promenad.
Ikväll kommer sonen hem igen efter att ha sovit en natt hos sin pappa och det ska bli kul att höra vad han fått göra igår och idag på praktiken, bäst att laga mycket mat igen =)

5 Comments:

  • At 2010-05-27 10:40, Anonymous Pisan said…

    Har drömt om din discogris inatt :-) Ja, det är nog bäst du har ordentligt med mat när sonen kommer :-) KRAM!!!

     
  • At 2010-05-27 14:44, Anonymous Helga said…

    Min son började sin praktik idag och lär behöva rejäl matsäck fr o m nu varje dag. Ev. får han sommarjobb där. Vi får se...

     
  • At 2010-05-27 15:06, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Ha, vad gjorde den i drömmen? =)

    Helga: Det kräver en hel del mat att jobba istället för att sitta i skolbänken uppenbart. Vad kul för honom om han kunde få sommarjobb också.

     
  • At 2010-05-27 16:21, Anonymous -Nena- said…

    Ja var kommer allt ogräs ifrån?
    Glad att vi har största delen av tomten som skogstomt och där får ogräset härja fritt...hmm kanske därför det är så mycket på resten av tomten också ;)

     
  • At 2010-05-27 18:41, Blogger Kimmie said…

    Nena: Man kan undra, nu har jag inte så mycket att gnälla om det handlar bara om ett par rabatter + eländet som envisas med att komma upp mellan plattorna.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter