Kimmietid

maj 24, 2010

Snart dags för motion igen

Om ca 1 timme blir jag upphämtad av pratkamraten så bär det iväg igen ut för en promenad. Har varit på ICA redan och köpt färska Ciabattabröd som jag fixat till med salami, brieost och sallad - dessa är till efter motionen fikat.

Sonens pappa har ringt och rapporterat att sonen hade kommit upp trots den tidiga timmen och de hade kommit iväg som de skulle till jobbet. Sonen var iväg och jobbade med några andra så de skulle inte ses igen förrän det var dags att ta sig hemåt. Blir spännande att höra ikväll hur han har tyckt det har varit.
Ikväll ska jag då hem till sonens pappa för att fira hans födelsedag, cheesecaken är klar ska bara lägga på lite Hallon på toppen och det gör jag när jag är där annars blir det för kladdigt.

Ha en fin Måndag!

4 Comments:

  • At 2010-05-24 15:24, Anonymous -Nena- said…

    Hoppas att ni fick en skön promenad.
    Ciabattabröd är riktigt gott.

    Ha det så bra.

     
  • At 2010-05-24 15:30, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jätteskönt, ett par små regndroppar föll precis när vi fikat klart.

     
  • At 2010-05-25 09:42, Anonymous Helga said…

    Så bra att ha en pratkamrat! Mysigt med promenad och god matsäck också...

    Min son ska göra praktik de sista två veckorna och det börjar på torsdag. Spännande!

     
  • At 2010-05-25 10:09, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det är jättemysigt, man får motion samtidigt som man är social också god fika på det.
    Sonen var helt slut igår =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter