Kimmietid

maj 21, 2010

Härlig fredag

Vi fick en underbar promenad, det kom ett par små regnstänk men det är så varmt ute att det gjorde ingenting. Sen satt vi och snackade och fikade, hon hade gjort underbart goda kyckling-wraps med en massa grönsaker, bönor, avocado och såklart kyckling, mums! När hon släppt av mig här hemma igen så tog jag min cykel och var ute och for omkring olika ärenden ytterligare någon timme så nu har jag rört på mig ordentligt idag.
Fick sen ett ryck och möblerade om på uteplatsen, där är inte så jättemycket möbler att flytta runt men jag har haft grejerna likadant varje år sedan jag flyttade hit så nu var det hög tid för omväxling.
Nu har jag kikat runt (för andra gången idag) efter jobb att söka och inte hittat något så nu blir det avkoppling ett tag. En kopp kaffe och lite slappande.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter