Kimmietid

maj 18, 2010

Det fina vädret har hittat hit!

Det har varit en jättefin dag idag, blåsigt men sol och skön temperatur! =)

Var iväg på min intervju under förmiddagen och jag tyckte att det gick bra men man har ju ingen aning exakt vad det är de vill ha, bara till att vänta och se.
Om inget annat har jag fått lite intervju erfarenhet. Men hoppas det gör jag ju såklart.

Resten av dagen har gått åt till att tvätta, stryka och sitta i solen på uteplatsen.
Nu är jag så smått igång och förbereder inför kvällens middag som ska bli kycklingfilé med ugnsrostade grönsaker och sås med fetaost och soltorkade tomater.

5 Comments:

  • At 2010-05-18 17:03, Anonymous -Nena- said…

    Ja idag har det varit fint ute.
    Skönt!

    Ja att ha kommit på intervju är ju ett steg åt rätt håll och som sagt om inget annat är det ju bra träning inför kommande.

     
  • At 2010-05-18 18:01, Anonymous Helga said…

    Hoppas du får besked snart. Det är jobbigt att vänta!

     
  • At 2010-05-18 19:38, Blogger Kimmie said…

    Nena: Härligt med vårvärme!

    Helga: De var snabba!

     
  • At 2010-05-18 19:50, Anonymous Anonym said…

    Här blir det också kycklingfilé. Det är gott. Vad kul att de hörde av sig så fort från företaget. Skall hålla tummarna för dig :-)

     
  • At 2010-05-18 20:48, Blogger Kimmie said…

    Hej Anonym: Vem är du?

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter