Kimmietid

maj 16, 2010

Sista hela skolveckan på gång

Veckan som kommer blir den sista hela skolveckan för sonen, helt otroligt!
Sen har de två veckors praktik då han ska vara på sin pappas jobb och sedan är det bara avslutningsveckan kvar. Det är svårt att fatta att vi är så nära sommarlovet, det kunde gott vara lite varmare ute nu tycker jag.

För mig innehåller den kommande veckan en del inbokade saker. Imorgon ska jag och pratkamraten förhoppningsvis ta oss ut till ett rekreationsområde och gå en lång promenad och ha med oss fika att smaska på efter vår runda.
Detta hänger förståss lite på hur vårt väder ser ut imorgon, jag hoppas att det bli skapligt i varje fall.
På Tisdag ska jag då iväg på intervjun och det ser jag nervöst fram emot, man kan väl knappast räkna med att lyckas på första försöket men hoppas kan man alltid. På Onsdag är det återigen dags för möte på trygghetsrådet.

Skönt när det händer lite. Ha en skön Söndag!

2 Comments:

  • At 2010-05-17 08:57, Anonymous Helga said…

    Skönt att det snart är sommarlov. Sonen ska på en praktik i slutet av terminen och ser fram emot det.

    Nu måste jag kika tillbaka lite och se vad det är för intervju du ska på.

     
  • At 2010-05-17 09:57, Blogger Kimmie said…

    Helga: Skönt, men det känns inte som sommar - men det kommer väl.
    Intervjun är för ett tillfälligt jobb.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter