Kimmietid

maj 10, 2010

Ännu mera ont

Vaknade inatt och då hade jag riktigt, riktigt ont i min hals. Fick ta mig upp och ta ett par panodil och en bafusin. Så småningom lyckades jag somna igen.
Känner mig allmänt hängig och trött. Idag blir en hemma-hängar-dag. Sonen är också hemma eftersom han är ledig idag, han har suttit och skrivit på en större uppsats som ska vara inne i nästa vecka också ska han plugga lite inför ett prov som är på gång. Sonen mår i varje fall helt normalt igen och då hoppas jag att det bara ska vara jobbigt i några dagar även för mig.

Nu har jag kycklingsoppa som står och puttrar på spisen, den ska vi ha ikväll.
Tänkte att det kan värma gott i halsen.

2 Comments:

  • At 2010-05-10 15:16, Anonymous -Nena- said…

    Gott med lite varmt i halsen när man har ont i den.
    Krya på dig.

     
  • At 2010-05-10 16:48, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack Nena, lite varm soppa kan säkert kännas skönt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter