Kimmietid

maj 04, 2010

Nu vet han att jag verkligen är intresserad

Jag ringde nyss till mannen som förra veckan sa att jag var i perfekt ålder.
Kändes lite sådär att han inte hört av sig om jobbet jag sökte, speciellt som det var första gången jag fått en positiv känsla tillbaka inte bara artighet.
Men det var inte så farligt han hade bara inte hunnit med ännu så nu har jag väl poängterat att jag är intresserad på riktigt. Nu är det bara att vänta och se om det kan leda till något.

Idag planerar jag att ge mig ut på min promenad igen annars är inget speciellt inbokat.

2 Comments:

  • At 2010-05-04 09:45, Anonymous Helga said…

    Det var väl ett litet företag så han kanske har mycket att göra och då behöver han dig som kan hjälpa till med allt... så var det klart - du börjar på måndag ;)

     
  • At 2010-05-04 12:44, Blogger Kimmie said…

    Helga: Låter bra - jag är redo =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter